نيستم تاهيجده روز ديگه

به وبلاگ دلنوشته هاي يك مجنون خوش آمديد

عضويت در وبلاگ
منوي اصلي
صفحه نخست
پست الکترونيک
آرشيو مطالب
فهرست مطالب وبلاگ
پروفایل
موضوعات
اضافات


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)


آخرین مطالب
طراح قالب

Template By: NazTarin.Com

تبلیغات

نيستم تاهيجده روز ديگه
سلام فردا دارم ميرم مرخصي خيلي شوق دارم آخه ده روزه عشقم رو نديدم...هيجده روز مرخصي گرفتم واسه عروسي/هشتم ارديبهشت عروسي دارم برنامه ريختم بعدش يه چند روزي باهم بريم شيراز بگرديم آخه مردم ازبس تو هواي عسلويه با اون هواي گرم وآلوده/دوستان شايد تاهيجده روز ديگه نيام واسم دعاكنيد زندگي خوبي داشته باشم وخوشبخت بشم خيلي خوشحالم دارم داماد ميشم ميريم توخونه خودمون/امروز عشقم رو فرستادم بازار واسه خودش لباس وچندتاوسيله واسه آشپزخونه كه كم داشتيم بگيره/الهي فداش بشم كه خيلي دوست داشتنيه/عشقم دوستت دارم يادتون نره سربزنيد دعاكنيد

نظرات شما عزیزان:

زهرا از نی نی وبلاگ213
ساعت17:08---7 ارديبهشت 1391
سلاااااااااااااام به آقای دامادوعروس خانوم مهربونش . میخواستم بگم که با اجازتون ما هم نقل مکان کردیم به نی نی وبلاگ وشما رو تو وبلاگ حدید لینک کردیم . خوشحال میشم اگه منو با آدرس جدیدلینک کنید:
www.http://nini213.niniweblog.com
لطفا مارو به اسم نی نی وبلاگ213 لینک کنید وخبر بدید ممنونم


غريبه
ساعت23:27---30 فروردين 1391


fati joo0n
ساعت19:55---30 فروردين 1391
li li li li li mobarakeeeee.... baraton arezoye behtarin haro daram

مریم
ساعت17:16---30 فروردين 1391

خیلی خوشحال شدم داداشی برات دعا میکنم و ارزو میکنم خوشبخت بشین به پای هم جوراب ببافین
صاحب سه جفت بچه بشین



زهرا از نی نی وبلاگ213
ساعت15:46---30 فروردين 1391
سلاااااااااااام به سلامتی خوش بگذره . چه خوب که میرید شیراز شهر لحظه های خوب من از کودکی تا جوانی.....شهر رویاهای شیرینم ....مبارکتون باشه وبه قول مادر بزرگم هزار ماشالا به هر دوتون

عروسی هم که همش خاطره س یادمه موقعی که میخواستم عروس بشم داداشم بهم گفت سعی کن برا خودت و همسرت خاطره های خوب بسازی چون فقط یکبار اتفاق می افته و همیشه تو ذهنتون میمونه وبازگو میشه. هر روزتان پراز خاطره های رنگی عروس و داماد عزیز و مهربون ... ...


مامان مریم
ساعت14:25---30 فروردين 1391
سلام داداشی
خوبی؟عروسیت هم مبارک برات خیلی دعا میکنم ....خونه تون هم مبارک ...ایشالله این مدت بهت حسابی خوش بگذره
لینکت کردم


سهی
ساعت10:42---30 فروردين 1391
آ داداش، لباس دامادی که تنت کردی بهترین آرزوها رو از خدا بخواه، چون دلت پاکه و آرزوهات زود برآورده میشه تو این شب، مخصوصاً عروس خانومت که اون لباس مقدس رو تنش کرد بهش بگو هر چی آرزو داره از ته قلبش بکنه مخصوصاً سر عقد و قرآن به دست، بغضم گرفته نمیدونم چرا انگار واقعاً داداشی خودم داره داماد میشه، برای همین زیاد حرف زدم و هر چی هم گفتم با عشق و از ته ته ته قلبم گفتم، واقعاً آرزوی خوشبختی کردم برات داداش عزیز و زنداداش عزیز، منتظر هیچده روز دیگه هستم که بیای و خوشیها را برام تعریف کنی. راستی ماه عسل خوش بگذره بهتون بوس بوس بوس و یکعالمه آرزوی خوشبختی بدرقه راهتون

سهی
ساعت10:39---30 فروردين 1391
و حالا بعد از اینها آرزوی بزرگم برای تو:
من در این ساعت خیر ز خدا خواهم خوشبختی تو را، ز خدا خواهم زیبایی زندگیت را، ز خدا خواهم مرغ آمین به سراغت آید و در این ساعت خیر هر چه در دل داری بشنود و برآورده سازد
آمین


سهی
ساعت10:32---30 فروردين 1391
راز یک زندگی زیبا این است: که امروز با خدا گام برداری و برای فردا به او اعتماد داشته باشی

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[+] نوشته شده توسط مهدي در 29 / 1 / 1391برچسب:, در ساعت 20:13 | |

درباره وبلاگ

روزهـــــای به یاد ماندنی مـــن وعشقم تولد عشقم : 28شهريور67 تولد خودم : 11مرداد65 آشنایی : 24 اسفند83 اولین دیدار : 13فروردين84 خواستگاري : 5ارديبهشت90 عقد : 7خرداد90 پرخاطره ترین شب : 8خرداد90 بد ترین روز مـــا : 12آبان84
آرشيو
شهريور 1392
اسفند 1391
بهمن 1391
دی 1391
آذر 1391
آبان 1391
مهر 1391
شهريور 1391
مرداد 1391
تير 1391
خرداد 1391
ارديبهشت 1391
فروردين 1391
اسفند 1390
آمار
روز بخير كاربر مهمان!
آمار بازديدها:
افراد آنلاين:
تعداد بازديدها:

مدير سایت :
مهدي
لينكستان
ثنادختردوست داشتنی
شاهزاده کیارش
فرشته ی اسمونی سارا
سوگل
سوگندجون
مامان مريم
ني ني وبلاگ213
دل نوشته هاي دختري تنهاوپرازغم
ردیاب خودرو

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان دلنوشته هاي يك مجنون و آدرس mehdi20.Loxblog.com لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





فال حافظ

قالب های نازترین

جوک و اس ام اس

زیباترین سایت ایرانی

جدید ترین سایت عکس

نازترین عکسهای ایرانی

بهترین سرویس وبلاگ دهی

وبلاگ دهی LoxBlog.Com


لينكدوني

حمل ماینر از چین به ایران
حمل از چین
پاسور طلا
الوقلیون

آرشيو پيوندهاي روزانه


CopyRight| 2009 , mehdi20.LoxBlog.com , All Rights Reserved
Powered By Blogfa | Template By: LoxBlog.Com